På vegne av kunde innen offentlig kollektiv transport søker vi nå etter en Rådgiver til en 50% stilling. Selskapet gjennomfører regelmessig anskaffelser av produkter og tjenester som skal løse kundenes og organisasjonens behov. Det kan for eksempel være snakk om rammeavtaler eller enkelt tjenester, samt gjennomføring av minikonkurranser eller tilbudsforespørsler. Dette oppdraget vil bli benyttet for innleie av rådgiver til innkjøpsavdeling. Tilbudte ressurs må ha erfaring og kompetanse med offentlige anskaffelser, ledelse av tverrfaglige prosjekter, samt god evne til å tolke organisatoriske behov og formulere en formålsrettet anskaffelse som løser oppdragsgivers behov på en god måte. Rådgiver bør ha erfaring med å gjennomføre offentlige anskaffelser fra A-Å. Det forventes at rådgiver er selvgående, og har god kjennskap til offentlig anskaffelser.
Start: Senest 1. September
Varighet: 6 mnd (Opsjon 1 år)
Arbeidssted: Oslo
Omfang: 50%
Svar innen: 12.08.19
Oppdraget:
Rådgivers rolle i ovennevnte anskaffelsesprosessene er å ivareta det overordnede perspektivet, sørge for fremdrift og struktur, sikre godt tverrfaglig samarbeid og god kvalitet i anskaffelsesprosesser og leveranser, samt koordinere ressurser fra oppdragsgiver og holde dialog med deltakere og sluttbrukere. Rådgivers oppgave i disse oppdragene inkluderer å involvere riktige ressurser fra oppdragsgivers organisasjon og relevante eksterne aktører, utarbeide et konkurransegrunnlag som beskriver en hensiktsmessig løsning på det aktuelle behovet, gjennomføre anskaffelser via oppdragsgivers KGV system, gjennomføre dialogmøter og –konferanser, forhandlinger og evaluere tilbydere. Typiske oppgaver kan være å etablere/fornye rammeavtaler, kvalitetssjekke minikonkurranser og tilbudsforespørsler, gjennomføre enkelt anskaffelser. Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesprosesser f.eks. referatskriving, innsynssaker, behovskartlegging o.l. må også påregnes.
Kompetanse og erfaring:
Noe for deg eller dine konsulenter? Ta kontakt!
Arbeidsgiver | Amesto Consulting AS |
Smeltedigelen 1 | |
0195 Oslo | |
Nettside | www.amestoconsulting.no |
Tiltredelse | Senest 1.September |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 12.08.19 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Konsulentoppdrag |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Alexander Nordkvelle Sales Director - Public sector alexander.nordkvelle@amesto.no +4790018913 |
Julie Bergerskogen Researcher / Consultant Manager julie.bergerskogen@amesto.no +4795009119 |